onsdag 3 april 2013

Så effektiv en människa kan vara på en förmiddag...

 i alla fulla fall falafel
Uuuuh, så effektiv en människa kan vara på en förmiddag...
Har:
Vaknat
Ätit grötfrukost
Klätt på mig
Åkt med H och LilleW till H´s jobb i Kil.
Åkt tillbaka till K-d med LilleW
Lämnat LilleW på fritids
Åkt med bilen till verkstan
Gått hem (4,6 km)
Druckit kaffe ätit hårt bröd
Gjort falafelsmet
Stekt falafel
Kokat bulgur
Gjort kisir a´la Berit eftersom ingredienser saknades..
Gjort en ost och skinkpaj på resterna av påskskinkan...
Duschat
Ätit min kulinariska lunch som syns på bilden...
Och klockan är bara 11.30...Om en timme ska jag vara på jobbet...

Det har blivit dåligt med bloggande ett tag...Det beror på att jag hämmar mig själv...Jag borde egentligen skriva om viktigare saker än vad jag bakat och lagat för mat och bråken med mina barn...Och att jag är trött...Jag kollade igenom min förra blogg och denna igår och ser att det går som ett tema...trött trött trött...
Jag borde skriva om att kommunen "funderar" på att låta KBAB bygga studentbostäder vid vår parklek här på området. Och sen hyra bottenvåningen till lokal åt parkleken...
Det vill vi inte!
Jag vill gärna skriva mer om det men just nu hinner jag inte eftersom jag ska till jobbet.
Men om du som läser inte har skrivit på namninsamlingen så gör gärna det..Vi behöver allt stöd vi kan få!
Stoppa exploateringen av Orrleken

Inga kommentarer: