fredag 12 april 2013

Men någon ska ju göra bort sig och varför inte jag?!

En tacksam blomma
Ett sammanfattande ord för hur jag känner mig idag är:
AJ!
Men på något behagligt sätt...
Har träningsvärk....
Och spädde på träningsvärken i morse...
Träffade en instruktör och har fått ett träningsprogram.
Det känns bra...
Och jag känner mig väl omhändertagen på Sats. Jag rekommenderar det varmt...så här långt iaf.
Jag t.o.m funderar på att prova spinning... Jag som lovat mig själv att aldrig utsätta mig för det igen...Första och hittills sista gången var jag gravid med LilleW och 60 kg tyngre...Jag trodde min sista stund var kommen...Men det kan ju hända att saker och ting förändrats sen dess..Åtminstone är jag inte gravid och jag väger mindre...Konditionen borde vara bättre...
ska prova på lite annat också...Är lite rädd för sånt som har med kordination att göra... Men någon ska ju göra bort sig och varför inte jag?!
snart ska lillskrutt hämtas...och jag ska jobba ikväll och i helgen...tjoho!!! De kommer så snabbt de där jobb helgerna...Jag tycker nyss det var en..
Nästa helg ska vi få lite egentid jag och H. Minns inte när vi hade det sist...Verkligen på tiden.
Trevlig fredag på er!

2 kommentarer:

jenny sa...

Har också tänkt att prova spinning men vet inte om jag vågar. ..men som sagt, någon ska ju göra bort sig :-D Gött med egen tid! Här är vi fortfarande inte bra, och det är min enda 3 ledighet! Bläää

Stormen Berit sa...

Men börja på Sats du med då, Jenny! Så kan vi göra bort oss tillsammans...På fredag morgon kanske jag provar...
Krya på er! Misströsta inte, om 6 veckor kommer en ny tre ledighet... Jag har min till helgen...