torsdag 11 april 2013

Nu är det slut på vinterdvalan....

because i'm worth it
Idag har jag startat morgonen med ett yogalates pass på Sats... Vilken härlig start på dagen.
Har skaffat mig kort där...Nu stundar nya tider..
I morgonbitti ska jag träffa en instruktör och få ett program i gymmet.
Det slut på vinterdvalan för Berit och även för min käre som ska träna efter jobbet...
Beach tjugohundranånting here I come!
Hahaha...
Träffade en gammal arbetskamrat på yogalatesen...Ja, jag menar inte att hon är gammal men det är längesen vi jobbade ihop, minst 15 år sen...
"Men herregud, är det du?!, sa hon, vart har du tagit vägen? Bra jobbat!"
Träffade en annan gammal kollega igår också som sa samma sak... Det är uppmuntrande...

Jag är ledig idag men ska in en sväng till jobbet på samverkansmöte. Sen hämtar jag LilleW på skolan och vi ska gå till dagis och hämta hans bästa kompis...

Och jag ska ta och rensa i min garderob...Jag hittar inget i den så nu är det verkligen dags! Sen skulle jag behöva rensa i vår stora garderob...Någonstans på golvet där tror jag att min träningsväska ligger...
Dags att hoppa på cykeln igen...

Inga kommentarer: