söndag 7 april 2013

En vacker dag har det kanske gått över...

Crunch
I kväll har jag gjort crunchig musli... Det ska jag ha på keson som mellanmål tänkte jag...
Det är måndag imorgon vet ni...Dags att ta sig i kragen igen..
Den blev god..Det är risk att jag kommer gå och nalla av den, så att själva syftet med den går åt intet...Jag tänkte att jag måste ta tag i det där suget...
Det har ni aldrig läst förr va?! Men skam den som ger sig...En vacker dag har det kanske gått över...
Min kropp längtar efter att få komma ut i skogen och springa...Det är inte det samma att springa på asfalt...Det blir mest att jag går...eller att jag struntar i det...Men imorgon är det måndag så då ska det bli ändring, som sagt...igen... Jaja, jag vet att många av er känner igen er, så jag tänker inte skämmas över mina svagheter...Om jag skriver ner dem och publicerar dem, kanske de försvinner tillslut...alltså jag kanske lyckas tillslut...Är det inte det som gäller, att man ska erkänna för sig själv för att komma vidare...eller något...

Jag har köpt mig en ny mobil...en Samsung Galaxy SIII... Jag är lite kär...och supernöjd...Har inte lärt mig allt på den än...och lär väl inte göra det heller...

Inga kommentarer: