söndag 28 april 2013

Vad är en bal på slottet. .

När jag kom hem igår kväll efter min delade tur så kom tröttheten över mig. När LilleW kom på natten kände jag att jag mådde illa. Tänkte ta en resorb men orkade inte. Vaknade efter en timme igen och fick springa på toa. Kom i säng igen sov någon timme. Vaknade när klockan ringde och mådde skrutt. Illamående och trött intill koma. Tänkte att jag tar en resorb, en dusch och en kaffe så ordnar det nog till sig. Vill verkligen inte sjukskriva mig på en söndag. Tänker på mina kollegor och vill ju inte att de ska behöva gå kort. Sagt och gjort. Fick i mig resorben tog en dusch och en halv kaffe. Sen var det färdigt. Dags för toa. Insåg att jag inte skulle klara av att jobba. Men känner mig som en bov. Ligger i soffan och orkar ingenting. Suck.
Hade faktiskt planer för dagen efter jobbet. Plantera lite fröer med barnen, fika ute... jaja  vad är en bal på slottet.
Ska försöka sova en stund och hoppas på att vakna piggare.

2 kommentarer:

jenny sa...

Nej men usch och fy Berit!! Nu ska du bara ligga och vila, ko till jobbet när du är frisk och kry!!! Jag håller ställningarna :)

Stormen Berit sa...

Tack Jenny.