onsdag 17 april 2013

Det råder delade meningar om hur lång en stund är...

Va är detta då?
Äntligen är våren här! Idag var nog första dagen jag inte har frusit på evigheter...
Nu stundar härliga tider när man får springa runt på området och leta förrymda barn...Som jag gjort idag...Det var inte tal på att vara inne...Idag var det snarare:
- Men maaaammaaaa! Varför, Varför måste jag gå hem?! Men ååååååååååååååhhåhåhå!!!!!
Jätte kul...hmn...klockan efter sju när jag hittat honom...
Han var i alla fall så duktig att han kom hem klockan fem, som jag sagt att han skulle, och frågade om han fick vara ute en stund till. Jag sa att visst får du det....Men det råder delade meningar om hur lång en stund är...Och för en som inte kan klockan kan en stund vara hur lång eller kort som helst....
Det blev mat, tandborstning och sängen när vi kom hem...Tror det tog 2 minuter innan han sov...

Jag har träningsvärk i magmuskler jag inte ens visste att jag hade...Igår kväll orkade jag knappt upp ur soffan och i natt kunde jag knappt vända mig...Härliga tider...Det dröjer innan jag ger mig på ett coreball pass igen...Åtminstone ska träningsvärken gått över...

För övrigt är blir min tilltro till politiker bara mindre och mindre...Det vänder och vrider på saker och ting för att få det som de själva vill, påstår att de lyssnar och tar till sig...men skiter fullständigt i det, så länge det inte gynnar dem...Det är demokrati det!

En herre som jag hjälpte en gång i tiden sa:
-När jag var ung var det så att om man inte hade handlag för något eller någon utbildning, så kunde man i alla fall bli militär....men nuförtiden blir de personerna politiker!

Inga kommentarer: