måndag 24 juni 2013

Men samtidigt vill jag suga på karamellen.....

Njutning på högnivå

Underbara människor
Semestern har börjat och midsommar har passerat.
Vi har fejjat och rensat förra veckan. Fått nästan ordning på LilleW´s rum.
I torsdags kom mitt kusinbarn och tillika Gudmor till LilleW..
Vi hade en trevlig kväll med grannarna här ute, genrep inför midsommar afton...
På midsommar kom svägerska, svåger och gudmor nr 2 till LilleW (tillika barnens kusin) som när som helst ska få en liten kotte själv.
Vi gick till Mariebergsskogen så de fick se ett traditionellt svenskt midsommarfirande.
Grillade på kvällen och gick mellan lägenheterna här i huset.
Midsommardagen trotsade vi regnrisken och tog båtbussen till stan och där åt vi. Sen en stillsam kväll för somliga av oss..
På söndag åkte först Norgefamiljen hem och på eftermiddagen E.
Ettan följde med en kompis hem för övernattning..Plötsligt blev det väldigt tomt.
På kvällen kröp jag upp i soffan med en kopp te, lite norsk choklad och min bok..Som jag väntat på den...
Jag trodde inte ens den skulle komma
Hänvisning
Egentligen har jag inte tid med något annat - så varför sitter jag här och bloggar... Men samtidigt vill jag suga på karamellen...Fast jag inte kommit så lång i boken börjar jag redan oroa mig för att den tar slut...Det är till att skaffa sig bekymmer...

Idag har jag och LilleW varit till stan där han köpt sig star wars lego..Nu har vi byggt ihop det tillsammans. Jag pekar och han bygger...det går framåt med tålamodet och orken...
Nu ska jag smyga mig till soffan och läsa lite...

Inga kommentarer: