torsdag 25 juli 2013

Men att få sova är heller inte att förakta..

Utsövd
I natt har jag sovit 7 timmar i ett sträck. Det var inte igår.
Min familj är hos familjen i Norge. Jag har slut på den glada semestern och är tillbaka i vardagen på jobbet...Jippie eller något...Jag ska inte klaga det har varit helt okej på jobbet de två dagar jag varit där. Ska snart iväg dit igen. Och imorgon efter jobbet åker jag också till Norge. Får se om jag hittar fram....Är väl inte den med bäst lokalsinne här i världen...

Jag har inte varit ensam hemma så här många dagar sen LilleW låg i magen tror jag...Såg faktiskt framemot det, men i tisdags när jag kom hem kändes det väldigt tomt. Fast jag körde mamma till ett par tygaffärer, hon skulle titta på möbeltyg. Då passade jag på att äntligen få köpt nytt till kökssoffan så den klädde vi om. Blev snygg. Så kom jag på ett till projekt jag ska göra med köksstolarna. Det blir grejer det. Jag har kommit in i recyceltänket...

Hade bokat mig för ett Yogalatespass kl.7.30 idag men avbokade det igår kväll tänkte att jag behövde ta vara på chansen att få sova ostört istället...träna hinner jag....en annan dag....Det var faktiskt skönt, lägga sig i rena lakan och sova utan att tänka att snart kommer LilleW in....Nog för att jag saknar dem...men att få sova är heller inte att förakta...

Det har varit fina dagar på min semester, vi har varit på stranden mest varje dag. Det är fantastiskt att bo så här nära en strand. Jag har varit på Gyllene Tider med mina kära Iglooflickor. Alltid lika roligt att träffa dem.

Jag har haft jätte mycket i mitt huvud som jag skulle skriva om men nu är det puts väck...Nu är jag bara inställd på att jag måste göra i ordning mina matlådor. En till ikväll och en till imorgon.
Höstprojekt


Dessa böcker är vad jag läser nu....Intressant..
Vem vet kanske blir jag en hälsosam en tillslut..

Inga kommentarer: