torsdag 26 april 2012

Nu ska gumman gno...

Inte mycket blev gjort igår...Mer än det Grekiska Lantbrödet som blev bra och uppskattat....Var på kostombudsmöte på eftermiddagen. När jag kom hem åkte vi och handla. Lager 157 har öppnat här i stan och barnen fick varsin funkis (typ onepiece). Så nu har jag två randiga teletubbies här hemma....De är så fina så. Idag är jag och LilleW lediga och jag ska få lite gjort tänkte jag. Det är inget vidare väder idag, grått och lite regn. Bra då behöver jag inte känna att jag måste hitta på något ute. Har fortfarande en massa att göra eftersom inget blev gjort igår. Men idag känner jag mig mer laddad. Växterna står redan i duschen....Bara resten kvar.
Checklista:
  • Ringa och boka om en tid
  • Duscha växter
  • Dammsuga
  • Torka golv
  • Bädda rent
  • Tvätta
  • Baka något med LilleW
  • Betala räkningar
Bara att sätta igång...Tjingeling!!!


Inga kommentarer: