måndag 7 maj 2012

Tillåt mig att oroas....

Här sitter jag nydesinficerad, sängen är renbäddad allt enligt instruktion från sjukhuset. Imorgon är det dags för bråckoperationen. Tillåt mig att oroas...Jag är jätteorolig men jag orkar inte tänka på det..Jag är inte rädd för operationen i sig, jag är inte rädd för smärtan efteråt..Jag är rädd för att dö ifrån mina barn...
Jag kommer göra det nångång jag vet det, men jag vill finnas för dem medan de växer upp....Tills de står på egna ben och har mig som ett dåligt samvete i bakhuvudet ("jag kanske borde ringa mamma...nej, jag gör det sen....")
Mina operationer har inte varit så lyckade...Men nångång ska det väl bli bra...Jag måste ju lita på att de vet vad de gör....Karln kör mig till Torsby och väntar tills operationen är klar...
Elite Hotel Marina Tower
Jag har iaf haft en underbar helg i Stockholm med A och D och Ettan. Vi bodde på ett finfint hotell med ett finfint rum...Jag har sovit gott, ätit gott, haft gott sällskap och strosat en del på Djurgården (Skansen, Wasamuseet och Gröna Lund). Ettan vann två kilo Dumle och det tyckte han var bäst med hela resan...Hehehe..Men det var nog inte för kolans skull utan för själva vinnandet.
Du är en underbar vän A!!! Tack!

Ska försöka lägga mig och sova nu....
Natti!


Inga kommentarer: