söndag 17 november 2013

Ett steg i rätt riktning...

Forever Living Aloe Vera
Nu är min lediga vecka slut. Förra helgen gick ganska trögt. Jag var ju inte så pigg. Befann mig mest i soffan. Barnen åkte bort och övernattade hos kompisar (som bor också är syskon)...Jag tror jag såg fyra filmer den lördagen... i rad...Det tror jag inte hänt sen nån gång på 1900-talet...Men otroligt välgörande...
På söndag mådde jag ganska bra igen.
Vi har rensat och grejat här i veckan. Äntligen blev det någorlunda ordning i sovrummet, som har känts som ett förråd...Jag har tömt min garderob och sålt kläder efter LilleW.
Jag har också bestämt mig för att bli återförsäljare av aloe vera produkter. Det känns otroligt positivt och som ett steg i rätt riktning. Jag älskar produkterna själv och då känns det inte svårt att prata om dem.
Så nu håller jag på och försöker plugga in lite aloe vera kunskap...Men det är bara roligt.
Jag har tänkt en del denna veckan som jag inte varit på jobbet. Det har varit mycket jobb här hemma men jag har ju fått lunch och tom långlunch och jag har kunnat gå på toa när jag behövt...
Tror det var i onsdags jag började må riktigt bra och kom fram till att det är så här det ska kännas...Är det så här annat folk känner, som inte jobbar med det jag jobbar? 
Jag kände mig avslappnad, tillfreds, hoppfull, såg framemot att träffa folk...

I fredags kväll hade vi lite spontantrevligt med fina grannar/vänner och klockan blev helt plötsligt väldigt mycket...Men trevligt var det...

Lite träning har jag också hunnit med även om det inte blev så mycket som jag tänkt mig. 
LilleW har varit hemma ett par dagar också med migrän...

Imorgon börjar min helvetes vecka på jobbet....Ska bli intressant och se hur det är där..Och om man får någon rast...

Inga kommentarer: