tisdag 18 september 2012

Det rör sig neråt....

Tillåt mig att skryta lite....
Har nu gått ner 60 kg...Det är ganska ofattbart...och lite skämmigt att jag har vägt 60 kg mer än idag...
Det är mycket...Mer än en hel Ettan...eller två stycken LilleW...
Jag har fortfarande inte vant mig...Jag tittar fortfarande efter de största kläderna i affären...
Men jag har slutat att tro att folk tittar på mig för att jag är groteskt stor och att det fnissar bakom ryggen på mig...Jag tror faktiskt inte att folk tittar på mig alls,,,,
Jag har fortfarande övervikt men inte så att folk reagerar och tänker "Men guuuud vad fet hon är...!"

I morse cyklade jag till Jackobbergsskogen och joggade 5 km...Bara en sån sak...Där joggade jag i regnet och tänkte..."Herregud, Berit, det är DU som är ute och joggar!!! Det är DU som gett dig iväg på morgonen för att ta en tur i skogen..." Dit jag drömde om att komma för 60 kg sen...Dit jag aldrig trodde jag skulle komma...Nu är jag där...

Inga kommentarer: