tisdag 15 maj 2012

En hanker sig fram...

Vitsippor
 Har varit ute och gått varje dag. I söndags tog jag med mig familjen ut i skogen för att leta stolpar i Friska Karlstad . Det är riktigt roligt. Barnen var jätteduktiga och klagade ingenting, mer än att LilleW blev lite sur över att han inte fick låna min kamera....Inget gnäll på att det var lite blött och lerigt i skogen på sina ställen, inget gnäll på att det var jobbigt att gå. Det var en fin dag och i skogen blåste det inte heller. Vi hittade 7 stolpar.
Stolpe 63


Jag mådde riktigt bra den dagen. Kände mig nöjd med mig själv som gjort något vettigt med barnen och fått vara i skogen. Jag trivs där, fast jag är så dålig på att ta mig ut i "vildmarken"...Det är ett av mina mål att bli bättre på.
Igår var också en okej dag. Lämnade LilleW på dagis. Gick till jobbet för att hämta arbetsplatsombudspärmen. Skulle på APO möte efter lunch. en knapp timme efter jag lämnat LilleW ringde de från dagis och sa att han ramlat och slagit i näsryggen och svullnat upp ordentligt. Jag gick och hämtade han och H som jobbar kväll denna vecka var hemma. Det var bara att åka till akuten och få lilla näsan kollad. Som tur var är inget brutet. Vi ska på återkoll på fredag för säkerhetsskull.
Måndagens APO möte fick jag ta idag på förmiddagen. Mådde helt okej...Tills jag gick in på konsum i MittiCity...Då började jag må dåligt. Hjärtklappning och dysterkvistig i sinnet...Gick hem och hann precis träffa H innan han åkte till jobbet. Fick i mig något att äta....
Långsamt mår jag bättre igen....

Inga kommentarer: